woensdag 18 juni 2014

De initiator van deze blog : Werk Zoeken Werk Vinden.

Even voorstellen:
Hoi, ... Mijn naam is Stijn Gabeler.
Initiator van deze blog.

Mijn doel is om jou te helpen bij het zoeken en vinden van werk!

Ik maak vanaf 50 Euro een filmpje voor mensen die een baan zoeken.

Tevens help ik je om een online CV te maken en upload ik daarna de video van 5 tot 10 minuten voor jou!


Zie hieronder een overzicht met links naar handige sites waar je banen kunt vinden of informatie die jou kan helpen bij het zoeken naar werk en het vinden van een passende baan of bijbaan. Ook vind je hieronder links naar overheidsinstellingen en informatie van organisaties die helpen bij het reintegreren. 
Succes en veel geluk bij het vinden van die baan waar jij naar zoekt.

Wil je helpen om deze blog nog beter te maken ? Stuur gerust een mailtje naar Webmaster WerkZoekenWerkVinden@gmail.com
of bel : +31(0)622869860 
https://sites.google.com/view/stijn-online/sg/cv

Leer een CV maken. zie : voorbeeld CV

GODOGOOD INTERNATIONAL / godogood.com
plantbase.me  ~ veg.uno - CanYouTell.Me : Are you vegan? or Why aren't you vegan?
stijn.online / 3N17NO.online / 3N17N0 / Meld.Online




Geen opmerkingen:

Een reactie posten