woensdag 18 juni 2014

Werk zoeken Werk vinden

Hier vind je de links naar sites in Nederland die jou kunnen helpen om werk te zoeken en werk te vinden.
https://www.werk.nl/

Hoi, ... Mijn naam is Stijn Gabeler. Initiator van deze blog.

Ik maak voor  50 Euro een filmpje voor mensen die een baan zoeken.

Tevens help ik je dan om een online CV te maken en upload ik een video van 5 tot 10 minuten voor je.

 Ik heb een Dalvrij NS kaart en een eigen Stichting, dus als je mij inschakeld dan word het een serieus maar ook leuk project om je CV op te leuken en om een filmpje te maken die jouw wensen en motivaties uit,..


Hiermee maak je indruk op mogelijke werkgevers en daardoor is het leuker en makkelijker om contact te leggen met je mogelijke nieuwe opdrachtgever. Zie het als een investering in je eigen toekomst.


We filmen maximaal 2 uurtjes. Ik kom bij jou in je stad met 2 camera's.
Ik maak een aantal foto's van je en help je om kritisch naar jezelf te kijken, maar ook om gemotiveerd te raken en te weten welk werk je wilt gaan doen.

Dit alles dus voor maar 5 tientjes. mail me maar als je iemand kent die hier interesse in heeft.

stijn.gabeler@gmail.com of bel 0622869860 voor een afspraak.

Ps. Je dient de 50 Euro te betalen aan Stichting Godogood / #GODOGOOD. zie de site http://www.godogood.nl (stuur dit bericht gerust door aan anderen.)


https://www.facebook.com/stijn.gabeler



GODOGOOD INTERNATIONAL / godogood.com
plantbase.me  ~ veg.uno - CanYouTell.Me : Are you vegan? or Why aren't you vegan?
stijn.online / 3N17NO.online / 3N17N0 / Meld.Online




Geen opmerkingen:

Een reactie posten